ابرو
نوشته شده توسط : مینوش

ریش مثل مو نیست. هر کس چگالی متفاوتی دارد. بنابراین، کاشت ریش برای هر فردی متفاوت است. این روش در عرض چند ساعت با بی حسی موضعی کامل می شود. بیماران می توانند بدون احساس درد ریش هایی با ظاهر طبیعی داشته باشند.

در برنامه ریزی برای کاشت ریش، وضعیت بیمار ارزیابی می شود و ریشه های موی جمع آوری شده از ناحیه پشت گردن جدا شده و در ناحیه ریش کاشته می شود.

بسیاری از بیمارانی که تحت عمل کاشت ریش قرار می گیرند از مشکل کم ریش شکایت دارند. برای انجام پیوند دقت می شود که هورمون های بیماران به حد معینی رسیده باشد.

بنابراین می توان گفت کاشت ریش از ۲۰ تا ۲۲ سالگی قابل انجام است. جدای از این، افرادی که ظاهر ریش بلند را دوست دارند ممکن است بخواهند برای تکمیل ریش از دست رفته و نامنظم خود، پیوند ریش را انجام دهند.

به عبارت دیگر، کاشت ریش برای افرادی که ریش ندارند و ریش کم پشت هستند، فرآیندی امکان پذیر است.


ریش برای مردان مانند اکسسوری روی صورت است

اهمیت ریش برای مردان باعث ریش می شود که این ریش جزء لاینفک ظاهر آنها باشد. مردی با ریش مطلوب نیز از زندگی خود راضی است. با این حال، این رضایت همیشه ممکن نیست.

ریش ها زمانی که تراکم مطلوب را نداشته باشند یا هرگز بیرون نیایند می توانند به یک منبع اصلی دردسر برای مردان تبدیل شوند. در جامعه، مردان با ریش دیده می شوند که بر رویکرد مردان نسبت به ریش خود تأثیر می گذارد.

کاشت ریش : دلایل مختلفی می تواند ابرو پشت این مشکل باشد. ظاهر ریش به هورمون های مردانه مربوط می شود.

این می تواند ناشی از عوامل ژنتیکی، بیماری ها، گاهی اوقات تصادفات، زخم ها و غیره باشد. این می تواند برای مردانی که به ریش خود اهمیت می دهند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. زیرا در جامعه ما ریش را تصویری نماد مردانگی می دانند.

مدل‌های ریش بلند که در سال‌های اخیر مو در بین جوانان رواج یافته است، ممکن است برای کسانی که ریش‌هایشان کم است نیز غیرممکن شود. این می تواند منجر به ناراحتی روانی جدی در مردان شود.

کاشت ریش : به طور معمول، پراکندگی یا شکاف در خرس ها هیچ مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کند. در واقع این یک دغدغه زیبایی شناختی است. با این حال، برای کسانی که این مشکل را ایجاد می کنند، ممکن است مشکلات روانی را تجربه کنند.

در اینجا پیوند ریش را می توان راه حلی برای این مشکل دانست. این روش برای مردانی که مشکلات ریش دارند راه حل های دائمی ارائه می دهد.


کاشت ریش چگونه انجام می شود؟

همانند کاشت مو فولیکول‌های مو که در حین کاشت از ناحیه دیگری از بدن گرفته می‌شوند، به ناحیه مشکل ریش پیوند می‌شوند. به لطف این روش زیبایی شناختی، می توان پیوند ریش را در افرادی که ریش ندارند و یا افرادی که ریش کم پشت دارند، انجام داد.

با بی حسی موضعی در حین کاشت ریش، عمل بدون درد انجام می شود. از آنجایی که از تکنیک FUE استفاده می شود، پیوند ریش بسیار راحت انجام می شود. با این روش، فولیکول های استخراج شده از ناحیه اهداکننده متراکم تر در ناحیه ریش کاشته می شوند.

اگر فقط تلفات منطقه ای باشد، تراکم ریش در اطراف ارزیابی می شود و برنامه ریزی می شود. حدود ۱۰۰۰-۳۰۰۰ فولیکول مو را می توان با تنظیم حد و فرکانس بر اساس میل هر بیمار کاشت.

کاشت ریش در یک ریش کاملاً از دست رفته، ۱۰۰ ریشه در ناحیه مورد نظر او، ۴۰۰ ریشه در ناحیه چانه و سبیل، در مجموع ۱۰۰۰ ریشه مو می تواند تفاوت ایجاد کند.

کاشت مو حرفه ای با ۱۱ سال تجربه و با نظارت مستقیم کانون خرد ماندگار ایران صورت میگیرد. انواع روش های کاشت مو شامل SUT , Micro FIT , BHT , FIT , SUPER FUE , میکروگرافت و سوپر ترکیبی انجام میشود

کاشت مو که با نام جراحی ترمیم مو نیز شناخته می‌شود، یک روش جراحی است که از طریق آن می‌توان مو ها را در قسمت‌های طاس پوست سر ترمیم کرد. پزشکان موها را از اهداکننده به قسمت های پوست سر گیرنده منتقل می کنند.

برخی از نواحی پوست سر مستعد ریزش مو نیستند، به عنوان مثال، قسمت پشت سر. از این رو فولیکول های مو از این نواحی انتخاب می شوند. دو نوع اصلی جراحی کاشت مو در زیر (به طور خلاصه) توضیح داده شده است.

FUT یا پیوند واحد فولیکولی – روش جراحی شامل برداشتن ناحیه ای از فولیکول های پوست سر و سپس تشریح آنها در پیوندهای جداگانه است. گروه‌های موی طبیعی ممکن است شامل ۱ تا ۴ رشته مو باشند و به این واحدهای پیوند شده واحدهای فولیکولی نیز می‌گویند.

کاشت مو FUE یا استخراج واحد فولیکولی – در این نوع جراحی، واحدهای موی فردی برداشت و پیوند می‌شوند. با این حال، سایر روش های فرآیند جراحی مانند FUT باقی می مانند.

کاشت ابرو حرفه ای با ۱۱ سال تجربه و با نظارت مستقیم کانون خرد ماندگار ایران صورت میگیرد. انواع روش های کاشت ابرو شامل SUT , Micro FIT , BHT , FIT , SUPER FUE , سوپر ترکیبی و میکروگرافت انجام میشود

ابروهای زیبا علاوه بر اینکه چهره فرد را جذاب تر و زیباتر جلوه می دهد و باعث افزایش اعتماد به نفس به خصوص در خانم ها می شود. همچنین این روزها خانم ها و حتی آقایان به ابروهای درشت و نسبتا پرپشت تمایل دارند و تعداد علاقه مندان به کاشت ابرو و مژه در حال افزایش است.


دلایل ریزش ابرو چیست؟

آسیب ترومایی ناشی از تصادف، سوختگی، مواد شیمیایی، شوک الکتریکی، رادیوتراپی و غیره.

  • ابرو نازک مادرزادی و ژنتیکی
  • بیماری های پوست و مو مانند آلوپسی آره آتا
  • تراشیدن ابرو در زنان یا مردان برای مدت طولانی
  • اختلال در کشیدن موی ابرو (تریکوتیلومانیا)
  • بیماری های هورمونی مانند کم کاری تیروئید
  • جراحی ابرو
  • شیمی درمانی
  • تغذیه نامناسب
  • فشار
  • خال کوبی

چه کسانی کاندید کاشت ابرو هستند؟

ابتدا باید علت ریزش ابرو را بیابیم زیرا در برخی موارد بدون درمان حتی کاشت ابرو نیز نمی تواند درمان دائمی باشد و در صورت عدم درمان بیماری احتمال ریزش موی ابروهای کاشته شده وجود دارد.

بهترین کاندید برای کاشت ابرو کسانی هستند که:

  • ابرو نداشته باشی
  • آنها به طور کامل بخشی از ابروهای خود را از دست داده اند
  • داشتن پوست سالم در ناحیه مورد نیاز برای کاشت مو

اکثر مشتریان کاشت ابرو زنانی هستند که به دلیل اصلاح زیاد یا نامناسب ابروهای خود را از دست داده یا ابروهای نازکی دارند. در بیشتر موارد این افراد برای جبران ابروها آن را تاتو می کنند، پس با دو حالت روبرو هستیم. ما میتوانیم:

افرادی که از خالکوبی خود راضی هستند و می خواهند کاشت ابرو را در تاتو انجام دهند.

افرادی که از خالکوبی خود راضی نیستند و می خواهند آن را پاک کنند و سپس کاشت ابرو را با طرحی متفاوت انجام دهند.


مراحل کاشت ابرو

اگر با روش های کاشت موی طبیعی آشنایی دارید، حتما می دانید که انواع روش های کاشت ابرو تا حدودی شبیه هم هستند. اولین مرحله طراحی ابرو است. بهتر است با توجه به علایق بیمار و مشاوره تخصصی طراحی شود.

موهای اهدایی معمولاً از پشت سر گرفته می شوند که در هر دو روش FUE و FUT رایج است. بسته به هدف بیمار از کاشت ابرو، نژاد و مدل مورد نظر او، بهترین روش تعیین می شود. در کاشت ابرو باید به محل رویش مو توجه کرد، در نتیجه می توان زاویه و میزان رویش مو را تعیین کرد.

هنگامی که موهای کاشته شده برای عمل در زیر میکروسکوپ آماده شدند، متخصص مکان های گیرنده را ایجاد می کند و سپس جهت و زاویه رشد ابرو را تعیین می کند.

سپس موهای کاشته شده در نواحی آماده شده قرار می گیرد و فرآیند کاشت ابرو توسط متخصص انجام می شود (در صورت لزوم این معاینه چندین بار انجام می شود). هدف از مانیتورینگ کاشت ابرو، تعیین اینکه آیا این فرآیند در جهت مشخص انجام می شود یا خیر و همچنین بررسی توزیع تراکم ابروها می باشد.

کاشت ریش روشی است که در سال های اخیر تقاضای بیشتری را تجربه کرده است. این کار با پیوند فولیکول های موی برداشته‌شده از پوست سر به مکان‌هایی که مو در ریش و سبیل مردان کم است، انجام می‌شود.

کاشت ریش را می توان در نواحی بدون مو که به دلیل ژنتیک یا ضربه، سوختگی و عفونت به این صورت است انجام داد.


چه زمانی کاشت مو لازم است؟

ریزش مو مشکل رایجی است که مردان شاهد آن هستند. ممکن است به دلیل عوامل محیطی، ژنتیکی یا عوامل دیگر رخ دهد. مردانی که در محیط های پر استرس کار می کنند بیشتر تحت تاثیر ریزش مو قرار می گیرند.

بنابراین، جراحی های کاشت مو در حال حاضر در تهران رایج است. از آنجایی که ریزش مو ممکن است بر زندگی حرفه ای و شخصی تأثیر منفی بگذارد، ممکن است نیاز به درمان از جمله جراحی کاشت مو داشته باشید.

به غیر از بزرگسالان، جوانان نیز با مشکل ریزش مو مواجه هستند. تکه های موی پراکنده در اطراف پوست سر یا انواع دیگر ریزش مو ممکن است به ظاهری کهنه منجر شود.

کاشت مو : شما به راحتی می توانید یک بیمارستان معروف درمان ریزش مو در تهران را برای غلبه بر این مشکل انتخاب کنید و هزینه درمان نیز کاملاً اسمی است.

FUE یا استخراج واحد فولیکولی یک درمان محبوب و پیشرفته ریزش مو و طاسی تک جنسیتی است که در تهران ارائه می شود. روند جراحی سریع و موثر است و هیچ دردسری ندارد.

کاشت مو : افرادی از سایر نقاط جهان نیز می توانند تحت درمان ریزش مو در تهران قرار گیرند و هزینه آن در مقایسه با قیمت های خارج از کشور بسیار کمتر است. در این تکنیک پیشرفته، فولیکول‌های مو با دقت بالا و ضربه‌های تیز استخراج می‌شوند.

سپس بلافاصله دوباره به نواحی طاس پوست سر پیوند زده می شوند. برداشت نواری ممکن است کمی دردناک‌تر باشد، اما FUE ممکن است زخم‌های خطی را روی نواحی پوست سر بگذارد که بسیار کوچک هستند.


مشکلات پزشکی جراحی کاشت مو

قبل از شروع جراحی، بیمار باید جنبه های خاصی را با پزشک در میان بگذارد.

• وضعیت فیزیکی – پزشک وضعیت فیزیکی بیمار را بررسی می کند تا تصمیم بگیرد که آیا می تواند تحت عمل جراحی قرار گیرد یا خیر.

• سابقه پزشکی قبلی – پزشکان همچنین می خواهند در مورد سابقه پزشکی قبلی بیمار بدانند تا عمل جراحی موفقیت آمیز باشد.

کاشت مو با نظارت کانون خرد : به عنوان مثال، به پزشکان کمک می کند تا نوع بیهوشی را که باید در طول عمل استفاده کنند، انتخاب کنند. پزشک همچنین بررسی می‌کند که آیا شما دارویی مصرف می‌کنید و به کدام داروها ممکن است حساسیت داشته باشید و غیره.

• قوی> ارزیابی مو و پوست سر – این ارزیابی الگوی رشد مو، سابقه خانوادگی ریزش مو، طاسی، وسعت بدون مو و اینکه آیا بیمار قبلاً تحت هر گونه پیوند مو قرار گرفته است یا خیر را نشان می دهد.

  • ارزیابی خطرات و عوارض.
  • دستورالعمل برای آمادگی برای جراحی.




:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: