اسباب بازی‌های جنسی
نوشته شده توسط : مینوش

مردان یا زنان به راحتی می توانند ناحیه تناسلی خود را در حین خودارضایی با کمک دیلدوهای بزرگ تحریک کنند. دیلدو بزرگ به زوج ها کمک می کند تا نیازهای جنسی خود را برآورده کنند. هنگامی که آنها در خانه تنها هستند یا برخی از زوج ها نیز این را در هنگام پیش بازی لذت جنسی ترجیح می دهند. هنگامی که زوج می توانند دیلدو بزرگ را در واژن قرار دهند، نوک دیلدو غول پیکر نقطه G را تحریک می کند.

خرید دیلدو سایز بزرگ : هنگامی که یک شریک مرد می تواند دیلدوهای بزرگ را در مقعد خود قرار دهد، پروستات را تحریک می کند، که به آنها برای رسیدن به ارگاسم کمک می کند. تحریک جنسی بزرگ دیلدو به سرعت رشد می کند. افراد می توانند در طول خودارضایی دیلدو از دیلدو استفاده کنند یا با شریک زندگی خود رابطه جنسی داشته باشند.

لحاف‌ها می‌توانند از قیمت دیلدو برقی اسباب‌بازی‌های بزرگ دیک برای دیلدو های مبتدی در حین رابطه جنسی مقعدی یا واژینال استفاده کنند. برخی از معاملات به گونه ای طراحی شده اند که فقط اسباب بازی های مردانه می توانند از آن استفاده کنند، برخی از دیلدوها به گونه ای طراحی شده اند که فقط شرکای زن می توانند از آن استفاده کنند، در حالی که به گونه ای طراحی می شوند که هر کسی بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

همچنین تعدادی دیلدو بزرگ همراه با عملکرد ارتعاش در بازار موجود است. اسباب‌بازی‌های ارتعاشی برای زنان انواع مختلفی از الگوهای ارتعاشی هستند و حرکات Toys Dildo بسیار بزرگ است که یا اپراتور باتری یا USB قابل شارژ است.

خرید دیلدو سایز بزرگ : محرک دلوکس قیمت دیلدو کمری حس سرگرم کننده و منحصر به فرد بیشتری را در طول فعالیت جنسی ایجاد می کند. سایت های تجارت الکترونیکی زیادی وجود دارند که می توانند یک دیلدو بزرگ را از فروشگاه زوج یا فروشگاه آنلاین ارائه دهند که انواع دیلدوهای عظیم را ارائه می دهند.

چگونه از اسباب بازی های جنسی دیلدو بزرگ استفاده کنیم؟

اگر از دیلدوهای سایز کوچک یا دیلدوهای متوسط ​​حوصله دارید و می خواهید با یک دیک بزرگ بازی کنید، اما نگران نحوه استفاده از دیک بزرگ هستید، در اینجا به نحوه استفاده از این اسباب بازی های جنسی برای برآورده کردن میل جنسی خود خواهیم پرداخت.

اگر برای اولین بار از دیک بزرگ یا اسباب‌بازی جنسی بزرگ دیلدو استفاده می‌کنید و هنگام قرار دادن آن احساس مشکل می‌کنید، طبیعی است. قبل از استفاده از دیلدو وسیع، افراد باید آن را به درستی تمیز کنند. پس از تمیز کردن باید از روان کننده استفاده شود.

کیر سایز بزرگ : روان کننده ها را نیز می توان روی سطح دیلدوهای بزرگ و نزدیک ناحیه تناسلی قرار داد. روغن شخصی برای دیلدو به کاهش اصطکاک قیمت دیلدو سایز بزرگ و لغزنده شدن سطح کمک می کند. زن و شوهر همچنین می توانند از انواع مختلف کاندوم با دیلدوهای بزرگ استفاده کنند.


هنگام خرید بند، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. کوئین می‌گوید: «ایده این است که دیلدو را در مقابل بدن نگه دارید تا آن را بدون دست نگه دارید، به طوری که بتوانید آن را با یک شریک جنسی به روشی مانند مقاربت استفاده کنید و لرزش نداشته باشید. باید احساس امنیت داشته باشد، به خوبی جا بیفتد و آنقدر کشدار نباشد که دیلدو از آن جدا شود یا آن را بکشد.

دیلدو کمری : در حالت ایده‌آل، باید دیلدو را جدا از تسمه بخرید، و کوئین توصیه می‌کند که اگر می‌توانید هر دو قطعه را به‌جای آنلاین خریداری کنید، بنابراین می‌توانید اندازه و ابعاد را درک کنید. (مثل خرید لباس عروس است، amirite؟) یک نکته مهم: هرگز از یک دوشاخه در بند استفاده نکنید، زیرا شمع های باسن برای وارد شدن و ماندن در داخل هستند، نه برای استفاده در داخل و خارج کردن. حرکت – جنبش.

دیلدو کمری : برای دریافت بند، می‌توانید آنلاین شوید یا نزدیک‌ترین فروشگاه اسباب‌بازی جنسی خود را بررسی کنید. Claire Cavanah، یکی از بنیانگذاران Babeland، قبلاً به Cosmopolitan گفته بود که جگوار یکی از محبوب ترین تسمه های فروشگاه است. او می‌گوید: «راحت، سکسی و پایین‌تر روی بدن می‌نشیند، بنابراین می‌توانید فشار خوبی را بر روی کلیشه خود احساس کنید که در حال فشار دادن هستید».

هنگام خرید تسمه مناسب، روی یافتن چیزی تمرکز کنید که در آن احساس خوبی داشته باشید. این مانند انتخاب هر تکه لباسی است، به جز زمانی که یک دیک مصنوعی وصل شده باشد.

هنگامی که به دنبال دیلدو مناسب برای اولین بند خود هستید، از کوچک شروع کنید. کاوانا دیلدو لئو را برای تازه واردان عصبی توصیه می کند. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید دیلدو باید در نظر بگیرید این است که یکی از سیلیکون های غیر متخلخل را انتخاب کنید، زیرا تمیز کردن آنها راحت ترین است.

دیلدو کمری : فقط بعد از استفاده آنها را با آب گرم و صابون بشویید. همچنین ایده بدی نیست که بعد از هر چند بار استفاده آن را به مدت ۱۰ دقیقه در آب جوش بیندازید تا واقعا تمیز شود.

تغییرات:

انتخاب های دیلدو بی پایان هستند و از نظر اندازه، شکل و رنگ متفاوت هستند. برخی انتزاعی هستند و برخی دقیقاً شبیه آلت تناسلی هستند. «گاهی اوقات مردم واقعاً می‌خواهند بازی خود را با تسمه‌ها تعیین جنسیت کنند، و در موارد دیگر، آنها صرفاً می‌خواهند در حین انجام بازی درج با شریک‌شان یک دیلدو را در دست نگیرند و [به] خود فکر نمی‌کنند.

دیلدو کمری : داشتن آلت تناسلی،” کوئین می گوید، به همین دلیل است که شما دیلدوهایی را در رنگ های نئونی و با نوارهایی بر روی آنها خواهید یافت که آنها را بیشتر شبیه آلت تناسلی بیگانه می کند تا آلت های انسانی. اگر مبتدی هستید از کوچک شروع کنید، به خصوص اگر قصد انجام دخول مقعدی را دارید. دیلدوهای منحنی برای تحریک داخلی یا پروستات بهترین هستند.

و ناگفته نماند، اما هی، چرا یک بار دیگر نه: ​​اگر چیزی در باسن خود می گذارید، به یاد داشته باشید: روان کننده، روان کننده، و بیشتر روان کننده! شما اساساً می خواهید ترک باسن خود را به Slip ‘N Slide تبدیل کنید.

قیمت دیلدو کمری : Broad City در فصل دوم، در قسمت چهارم، زمانی که ابی در نهایت با همسایه و دوست قدیمی‌اش، جرمی، می‌خوابد، مستقیماً به چهره‌های جمعی ما وارد شد. ابی و جرمی در رختخواب بیرون می‌آیند که او به آنها پیشنهاد می‌کند «آن را عوض کنند». البته ابی به معنای تغییر موقعیت است، اما جرمی نظر او را اشتباه تفسیر می کند و او یک بند را بیرون می آورد.

آههههه! ابی خودش را بهانه می کند که از دستشویی به ایلانا زنگ بزند و بپرسد که چه کار باید بکند. بدیهی است که ایلانا زن تبلیغاتی رویاهای شماست و به او می گوید که به دنبال آن بروید!


به زبان ساده، دیلدو هر اسباب بازی جنسی است که برای جاگذاری استفاده می شود. به صورت واژینال، مقعدی یا شفاهی صحبت کنید. کلمه دیلدو تاریخچه جالبی دارد و به نظر می رسد تنها هر چند ماه یک بار باستان شناسان یک مصنوع فالیک شکل مشخص از تمدن های باستانی را کشف می کنند.

خرید دیلدو برقی : در حالی که امروزه سنگ یا شاخ حیوانات معمولاً مواد مورد استفاده برای ساخت دیلدو نیستند، آنها در طیف وسیعی از شیشه گرفته تا فولاد ضد زنگ و سیلیکون درجه پزشکی و حتی طلای ۲۴ عیار مانند OLGA هستند.

چیزی که یک دیلدو را به دیلدو تبدیل می کند لزوماً شکل آن مانند آلت تناسلی نیست (در واقع، امروز سفر به هر فروشگاه اسباب بازی های جنسی طیف وسیعی از اشکال نیمه واقعی و خارق العاده موجود در بازار را به شما نشان می دهد).

دیلدو برقی : از آن برای خودارضایی، میخ زدن و یا به عنوان بند برای دو زن استفاده می شود. بلکه اجماع کلی در مورد آنچه که یک دیلدو را می سازد همه کارهایی نیست که انجام می دهد، بلکه آنچه نمی تواند انجام دهد: ارتعاش است.

ویبراتور چیست؟

خواه به داستان این باور داشته باشید که کلئوپاترا اولین ویبراتور را از یک جعبه سفالی با زنبورهای گیر افتاده برای او ساخته است یا خیر، نمی توان استدلال کرد که اختراع ویبراتور برای زنان از نظر باز کردن رضایت جنسی بسیار مفید است. به هر حال، با توجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد از زنان برای رسیدن به ارگاسم به تحریک کلیتورال نیاز دارند، دیلدویی که به وضوح وارد می‌کنید این کار را نمی‌کند.

آلت مصنوعی برقی : و اینجاست که امروزه شما انواع لرزاننده های دستی و گلوله های ارتعاشی را پیدا می کنید که برای استفاده خارجی در نظر گرفته شده اند.

خرید آلت مصنوعی برقی : پس اسباب‌بازی‌هایی که برای استفاده داخلی طراحی شده‌اند، به‌ویژه اسباب‌بازی‌های هدف‌گیری نقطه G مانند MONA 2 یا GIGI 2 چیست؟ در حالی که می‌توان آن‌ها را «دیلدوهای ارتعاشی» نامید، اما استفاده متداول به دلایلی که به همان اندازه اسرارآمیز و غیرقابل توضیح است مانند هر چیزی که در زبان انگلیسی وجود دارد، اینها را در ستون ویبره قرار می‌دهد تا در ستون دیلدو.

پس ماساژور چیست؟

وقتی مردم در مورد ماساژور صحبت می کنند، عموماً در مورد محصولاتی صحبت می کنند که ظاهراً دقیقاً به همین شکل طراحی و به بازار عرضه شده اند. یک ماساژور شخصی دستی و ارتعاشی که به شما کمک می کند تا بدون کمک ماساژدرمانگر حرفه ای از هر گونه درد و درد بدن به تنهایی مراقبت کنید.

آلت مصنوعی برقی : آیا «مراقبت از نیازهای بدن خود بدون نیاز به حضور شخص دیگری» به نظر شما شبیه یک اسباب بازی جنسی است؟ تو تنها نیستی؛ یکی از معروف‌ترین اسباب‌بازی‌های جنسی که تا به حال ساخته شده است، ماساژور پشتی غول‌پیکر دهه ۸۰ بود (البته خوشبختانه، ما جلوتر رفته‌ایم و یک عصای ماساژ درست کرده‌ایم که باعث ایجاد گرفتگی در بازو نمی‌شود. و می تواند با شما به وان حمام برود).

در حالی که بسیاری از جوان‌های کنجکاو و در عین حال خجالتی متوجه شده‌اند که ماساژورها نسبت به اکثر اسباب‌بازی‌های جنسی کمک‌های خودارضایی ارزان‌تر و کم‌رنگ‌تری هستند، اما از عیب بزرگی رنج می‌برند که به سادگی برای اسباب‌بازی جنسی طراحی نشده‌اند. بنابراین، نه تنها فاقد دقت دقیق برای تحریک نقاط لذت مختلف شما هستند، بلکه اغلب از مواد متخلخلی ساخته شده‌اند که برای بدن ایمن نیستند یا نمی‌توان آنها را به درستی تمیز کرد.

دیلدو برقی : آیا این بدان معناست که هر چیزی که روی آن برچسب “ماساژور” وجود دارد برای شما بد است؟ لازم نیست! ما بسیاری از ویبره های خارجی خود را “ماساژگر شخصی” می نامیم زیرا دقیقاً همان کاری است که آنها انجام می دهند: ماساژور. اینکه بخواهید از یک ماساژور جیبی مانند SIRI 2 برای ماساژ آکوردهای صوتی خود استفاده کنید یا در جای دیگری به خودتان بستگی دارد زیرا برای هر دو ایمن است!





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: